Om Event Logic

Om Event Logic

Event Logic grundades 2013 och var från början enbart tänkt fungera som en smart lösning för en eventbyrå med målsättning att förbättra sina interna arbetsprocesser. Snabbt insåg man att det var en idé med stor potential och beslutade sig för att satsa heltid på att utveckla idén till ett fullskaligt verktyg anpassat för professionella användare. Event Logic lanserades officiellt i oktober 2014.

Bolagets vision

Att vara en hub i ett globalt ekosystem där användare kan hitta och dela spännande eventkoncept som bidrar med substantiellt värde för både användare och leverantörer.

Event Logic är:
  • ett innovativt webbaserat kommunikations- och upphandlingsverktyg som avsevärt underlättar när man planerar sina event.
  • den enda plattformen där en eventskapare kan planera och hantera hela eventprocessen, från början till slut.
  • till för alla som på något sätt är involverade i planeringen av ett event, möte eller konferens. Antingen på egen hand, eller som del av ett team.

Kom igång med din eventplanering här helt kostnadsfritt >>

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.

Google+
Ladda ner vår eventguide: Att lyckas med ditt event

Fyll i din e-post så skickas guiden direkt   Mer info