Kommunicera

Kommunicera

Eventplanering involverar ofta många personer och aktörer, vilket kräver god kommunikation för att säkerställa goda resultat. I Event Logic kan alla inblandade i planeringen kommunicera i en och samma plattform. Du som ansvarar för eventet bestämmer vem som ska ta del av vad som planeras och beslutas, oavsett om det är kollegor i projektgruppen, dina leverantörer eller deltagare.

Med all kommunikation på ett ställe, och nåbart av alla oavsett var de befinner sig, kan alla ta del av samma information och vara uppdaterade om hur planeringen fortlöper. Det sparar tid och du får kontroll över eventuella ändringar i processen.

I Event Logic finns en påminnelsefunktion för dig och dina medarbetare. Påminnelsefunktionen varnar när en deadline närmar sig, t.ex. svara på en leverantörsförfrågan innan den går ut eller att uträtta uppgifter. Det hjälper dig hålla koll på alla detaljer, och gör att ingenting glöms bort inför ditt event.

Skapa kostnadsfritt konto

Skapa körschema

Ett körschema är a och o för ett event eller möte, och din allra bästa vän under själva event-dagen. Det kommer med all säkerhet att ändras många gånger under själva planeringen av eventet, men när det är dags för ditt event, möte eller konferens ska alla leverantörer och deltagare vara införstådda med upplägget.

I Event Logic skapas ett körschema automatiskt baserat på ditt bokade event- eller konferensupplägg. Gör du en ändring i planeringen så uppdateras ditt körschema direkt, och du behöver inte justera flera olika dokument.

Du kan enkelt dela körschemat, antingen i sin helhet eller enbart valda delar, med dina deltagare eller uppdragsgivare. Du kan därmed vara trygg med att alltid ha ett uppdaterat körschema tillgängligt.

Create Driving Schedule
Handling Changes

Hantera ändringar

I Event Logic kommunicerar alla inblandade i planeringen i en och samma plattform. Du som ansvarar för eventet bestämmer vem som ska ta del av vad som planeras och beslutas.

Med all kommunikation på ett ställe, och nåbart av alla oavsett var de befinner sig, blir det enkelt att hantera ändringar som så ofta uppstår i planeringen av ett event eller konferens. Alla kan ta del av samma information och vara uppdaterade om hur planeringen fortlöper. Det sparar tid och du får kontroll över processen från  början till slut.

Budget och sammanställning

I Event Logic får du direkt kontroll över kostnaderna för ditt event, både per delmoment såväl som i sin helhet.

Din budget och sammanställning justeras automatiskt så fort du ändrar något i ditt eventupplägg, så att du kan vara trygg med att du alltid har tillgång till senaste status utan att du behöver uppdatera flera olika dokument.

Din budget och sammanställning kan självklart delas med ditt projektteam eller uppdragsgivare.

Budget and Summary

Invite Colleagues To Plan With You

Bjud in kollegor att planera med dig

I Event Logic kommunicerar alla inblandade i planeringen i en och samma plattform.

Du som ansvarar för eventet bestämmer vem som ska ta del av vad som planeras och beslutas, oavsett om det är kollegor i projektgruppen, leverantörer eller deltagare.

Med all kommunikation samlat på ett ställe, och nåbart av alla oavsett var de befinner sig, kan alla ta del av samma information och vara uppdaterade om hur planeringen fortlöper.

Börja använda Event Logic idag

Skapa kostnadsfritt konto


Google+
Ladda ner vår eventguide: Att lyckas med ditt event

Fyll i din e-post så skickas guiden direkt   Mer info