Jag beställer

 

Med Event Logic har du som beställare eller uppdragsgivare av ett event eller möte alltid tillgång till både senaste information, körscheman och kostnadssammanställning.

De tre främsta fördelarna för dig som uppdragsgivare är:

 

Kostnadssammanställning

Justeras automatiskt så fort något ändras i eventupplägget, vilket betyder att du alltid har senaste status på både upplägg och kostnad mot budget.

Kommunikation

Alla inblandade i planeringen kommunicerar i en och samma plattform. Du som beställare av eventet kan få tillgång till planering och kommunikation kring eventet, så att du alltid är uppdaterad om hur planeringen fortlöper.

Sökbar information

Alla event som planeras i Event Logic sparas i företagets profil, oavsett vem som planerat och bokat eventet eller konferensen. Det gör att informationen alltid finns tillgänglig, vilket underlättar om någon är sjuk eller slutar i företaget.
Google+
Ladda ner vår eventguide: Att lyckas med ditt event

Fyll i din e-post så skickas guiden direkt   Mer info